Om mig

2013-10-28 · 18:04:00

Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

sv: Det går att bli frisk! Ni måste tro på det, och ta det bit för bit. Utmana er lite i taget, och se på er själva som jäkligt starka och grymma! Och snygga!

För mig var det mina kompisar som kom till mig och berättade att jag var sjuk, jag hade aldrig insett det själv. Men jag tror det är viktigt att prata om det, inte minst med sina nära.

Och ja, jag la mycket tid på att kika på andras tallrikar, ha koll på att de åt osv.. Trode ett tag att hela världen höll på att få anorexia, och då hade det väl gått lite för långt.. Men skulle någon på riktigt vara inne på det spåret, så är det viktigt att det stoppas. Vi, om några, vet ju var det handlar om tyvärr! Det gäller att visa dem rätt, genom att själva sköta't rätt :]

Och kom ihåg: NI ÄR GRYMMA, precis som jag. Så var det nu! <3
KRAM

2014-01-06 @ 12:21:11
URL: http://typjosefiine.blogg.se/
Postat av: En flicka som är stark

Kram till dig och lycka till med nya bloggen!!

Svar: Tack :) och kram på dig med!!
Sandra

2014-01-06 @ 17:05:10
URL: http://enflickasomarstark.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback